NP_Foods
Foto: Publicitātes foto
SIA "NP Foods" pagājušo gadu noteikti var uzskatīt par ražīgu gan produktu izstrādē, gan to izplatīšanā. Arī konkursā "Eksporta un inovācijas balva 2013" uzņēmumam izdevies kvalificēties finālam uzreiz trīs kategorijās – "Eksportspējīgākais komersants" lielo un vidējo komersantu grupā, "Importa aizstājējprodukts" un "Rūpnieciskais dizains".

"NP Foods" izveidota 2009. gadā un atbild par vienotu vadību un attīstību tādiem Latvijas uzņēmējdarbības smagsvariem kā AS "Laima", AS "Staburadze", AS "Gutta", kā arī SIA "Staburadzes konditoreja", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "NP Logistics". Pateicoties mērķtiecīgam un neatlaidīgam darbam, uzņēmumam izdevies apgūt plašus eksporta tirgus. Pašlaik "NP Foods" savus ražotos gardumus un dzērienus eksportē uz 30 pasaules valstīm - Ķīnu, ASV, Krieviju, Izraēlu, Skandināvijas valstīm, dažādām ES valstīm u.c. Jāatzīmē, ka uzņēmuma veikumu ārvalstu tirgos novērtējuši arī pašmāju patērētāji, - šogad veiktajā Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) iedzīvotāju aptaujā "Laima" nosaukta par vienu no populārākajiem Latvijas zīmoliem ārvalstīs.

Tieši "Laima Exclusive" šokolādes konfekšu izlase "Maestro R. Pauls" arī pretendē uz godalgu kategorijā "Rūpnieciskais dizains". Kā norāda SIA "NP Foods" eksporta direktore Ieva Jonsone, konfekšu izlases dizaina izstrādē piedalījušies gan uzņēmuma ražošanas un kvalitātes speciālisti, gan Latvijas vadošās dizaina aģentūras un tipogrāfijas, kā arī pats Maestro. "Konfekšu izlases izstrādes laikā notika sadarbība ar komponistu Raimondu Paulu, kurš izvēlējās ne tikai konfekšu receptūras, bet piedalījās arī dizaina radīšanā," norāda I. Jonsone. "Maestro" izlase jau paspējusi saņemt arī starptautisku atzinību, iegūstot zelta medaļu Krievijā notikušajā izstādē "WorldFood 2013".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!