Savu pēdējā gada sasniegumu - eksporta paplašināšanu Krievijā, NVS un Baltijas valstīs – pamudināti, "Food Union" (AS "Rīgas Piena kombināts" un AS "Valmieras Piens" apvienošanās rezultātā 2011.gadā izveidotais uzņēmums) šogad pārliecinoši startējis Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas rīkotajā konkursā "Eksporta un inovācijas balva 2013", iekļūstot finālā uzreiz trīs kategorijās – "Eksportspējīgākais komersants" lielo un vidējo komercsabiedrību grupā, "Importa aizstājējprodukts" un "Rūpnieciskais dizains".
Kopš 2011.gada "Food Union" ir mērķtiecīgi ieguldījis vairāk nekā 30 miljonus eiro sviesta, krēmsiera un saldējuma kategoriju attīstībā, atjaunojot tehnoloģisko aprīkojumu, izstrādājot jaunus produktu veidus un zīmolus.
Visi apvienoto ražotņu no jauna ieviestie un pārveidotie produktu zīmoli Latvijas un eksporta tirgos tiek virzīti ar vienotu zīmolu - "Food Union". Prioritārie eksporta zīmoli pēdējos divos gados bijuši piena produktu līnija "RASA" un saldējuma zīmoli "Ekselence" un "Nu Fruit" - piena produkti bez mākslīgām piedevām un konservantiem, ražoti no Latvijā iegūta piena un saldā krējuma.