"Mūsu mērķis – izcilība. Darām visu, lai to sasniegtu, jo tikai šādi varam konkurēt ārzemju tirgū un sasniegt augstus mērķus,” – par to pārliecināta uzņēmuma "Latvijas Piens” valdes priekšsēdētāja Anita Skudra. Viņa apzinās, ka, tieši pateicoties uzņēmuma izcilībai it visā, "Latvijas Piens” ar savu sieru produkciju tuvākajā laikā varētu ieņemt drošas pozīcijas pasaules sieru tirgū.

Lai sasniegtu izcilības slieksni, uzņēmums strādā pie katra sīkuma. Produkta izstrādei ir atvēlēts tik daudz laika, cik nepieciešams, lai tas būtu kvalitatīvs. Piemēram, viens no produktiem, ar ko uzņēmums īpaši lepojas, ir svaigie sieri "Sniega bumbas", kura ražošana uzsākta jau 2006. gadā, taču joprojām tiek strādāts pie tā, lai produkts būtu vēl kvalitatīvāks un eksportspējīgāks.

"Latvijas Piena" mārketinga direktore Ramona Kalniņa uzsver: "Nekad nedrīkst pat iedomāties, ka pietiek palaist produktu tirgū, un visi uzreiz to pirks. Tā nekad nebūs. Ir jāinvestē, ir smagi jāstrādā, lai produktu vispār pamanītu jau tā piesātinātajos Rietumeiropas sieru plauktos. Nedrīkst apstāties."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!