Ražošanā viens no lielākajiem izaicinājumiem ir dizaineru un produktu menedžeru radošās idejas nodot tālāk inženieriem sausā tehniskā valodā, turklāt neko neaizmirst, kā arī vēlāk pārbaudīt, vai visas prasības līdz pat pēdējai skrūvītei un baterijai ir ievērotas. To arī nodrošina Latvijas jaunuzņēmuma "Trace Space" rīks.
Tas pašreiz orientēts uz autobūves industriju, un kā pirmais klients iegūts autobūvē nozīmīgs uzņēmums – “Bugatti Rimac”. Tomēr plānots šo produktu pielāgot izmantošanai dažādās nozarēs.
Jānorāda, ka “Trace Space” izdevās savākt ievērojamu sākuma kapitālu – 1,5 miljonus dolāru – laikā, kad produkta vēl nemaz nebija.
Kopā viņi ir trīs līdzdibinātāji un līdzīpašnieki – skolasbiedri, darbabiedri un draugi – Mikus Krams, Jānis Vāvere un Kārlis Broders. Sarunā ar “Delfi Bizness” uzņēmēji stāsta, kas palīdz sākt veiksmīgu jaunuzņēmumu un kas dod pārliecību, ka izdosies. Čārlijs Songhursts, viens no “Trace Space” investoriem, sacījis, ka pirmais uzdevums ir nenomirt.
Ar jaunuzņēmuma komandu tikāmies “Trace.Space” rīkotā tehnoloģiju pasākumā Sanfrancisko “Hypercar Engineering with AI x Trace.Space”. Notikuma vieta – urbāni hipsterīga Sanfrancisko kopdarba telpa – mazliet birojs, mazliet garāža, mazliet remonts – ļoti atbilstoša izpratnei par mūsu laikmeta un vides dinamiku.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv