Par kuriem elektronisko pakalpojumu sniedzējiem visvairāk sūdzību?
Foto: Shutterstock

Apkopojot 2023. gadā saņemtās iedzīvotāju sūdzības par elektronisko sakaru nozarē saņemtajiem pakalpojumiem, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) secinājusi, ka salīdzinoši ar 2022. gadu sūdzību skaits nedaudz pieaudzis, un visbiežāk neapmierinātība pausta par balss pakalpojumu kvalitāti.

SPRK 2023. gadā saņēma 38 galalietotāju sūdzības par elektronisko sakaru pakalpojumiem un ar tiem saistītiem jautājumiem, tas ir par 12% vairāk nekā 2022. gadā.

Lielākais sūdzību skaits – 27 –, saņemts par balss pakalpojumiem, savukārt par TV pakalpojumiem saņemta tikai viena sūdzība. SPRK arī norāda, ka vienas sūdzības ietvaros var būt iekļauti vairāki pakalpojumu veidi. Saistībā ar galalietotāju jautājumiem par elektronisko sakaru pakalpojumu nodrošināšanu, SPRK 2023. gadā arī sniedza 131 konsultāciju telefoniski. Jautājumi galvenokārt bija par rēķiniem, pakalpojumu kvalitāti un līgumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!