Foto: Unsplash

Indonēzijā plaši izplatīta kļuvusi tendence iegādāties tā dēvēto ""Strava" žokeju" pakalpojumus, kuri par maksu palīdz sasniegt labu statistiku citas personas "Strava" profilā, raksta Indonēzijas mediji.

Tā dēvētie ""Strava" žokeji" lietotnē tirgo savus skriešanas, riteņbraukšanas vai citus sasniegumus apmaiņā pret naudu vai citiem priekšmetiem, piemēram, enerģijas batoniņiem.

Šī tendence sākās ar kāda "X" lietotāja joku, kurā teikts, ka viņš piedāvā ""Strava" žokeju" servisu, bet skries nevis viņš, bet viņa brālis vai cits ģimenes loceklis.

Šobrīd šim ierakstam ir gandrīz miljons skatījumu un lietotāji ar to dalījušies 2500 reižu.

Piemēram, vidusskolas absolvents Vahjū Vikasono šādi atradis veidu, kā pelnīt ar to, kas viņam visvairāk patīk.

"Mans hobijs ir skriet, tāpēc es izdomāju, ka vajadzētu izmantot situāciju un padarīt to par veidu, kā nopelnīt," viņš sacījis portālam "Channel News Asia". Vikasono iekasē 10 000 rūpiju (0,56 eiro) par vienu kilometru, skrienot režīmā "Pace 4" (1 km četrās minūtēs). Par katru noskrieto kilometru "Pace 8" režīmā (1 km astoņās minūtēs) viņš iekasē 5000 rūpijas (0,28 eiro).Viņš skrien, izmantojot vai nu savu "Strava" kontu, vai pieteikšanās informāciju, ko viņam ir snieguši klienti.

42 gadus vecais sporta influenceris Čaidirs Akbards uzskata, ka iespaidīgā "Strava" datu koplietošana ir saistīta ar skriešanas augošo popularitāti Indonēzijā. Pēc Covid-19 pandēmijas arvien vairāk cilvēku kļuva atbildīgāki pret savu veselību, un ar sportu sāka nodarboties arī slavenības un influenceri, viņš uzsver.

"Pamatojoties uz maniem novērojumiem, cilvēki izmanto "Strava" datus, lai publicētu tos savos sociālo mediju kontos, un gūtu atzinību no citiem, piemēram, saņemtu atzīmes "Patīk", komentārus un reakcijas un komplimentus," viņš sacījis. "Tādējādi ""Strava" žokeji" novēro pieprasījumu no tiem cilvēkiem, kuri vēlas, lai viņiem būtu sasniegumi "Strava", nepieliekot lielas pūles," saka influenceris.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!