"Bite Latvija" naktī no sestdienas, 12. oktobra, plkst. 20.00 līdz svētdienai, 13. oktobrim, plkst. 10.00, veiks vērienīgāko klientu apkalpošanas sistēmas modernizācijas projektu gandrīz 20 gadu pastāvēšanas vēsturē, investējot vairāk nekā divus miljonus eiro, liecina uzņēmuma sniegtā informācija. Sistēmas modernizācijas laikā atsevišķiem pakalpojumiem var rasties īslaicīgi traucējumi.
Jaunās sistēmas ieviešanas laikā "Bite Latvija" klienti varēs izmantot tādus ikdienas saziņas pakalpojumus kā zvanu veikšana un īsziņu sūtīšana, tāpat netiks ietekmēts mobilais un optiskais internets, saglabāsies iespēja skatīties Go3 televīziju.
Taču uz laiku nebūs iespējams pārvaldīt šādus pakalpojumus: piekļūt rēķiniem, mainīt tarifu plānu vai Go3 plānu, nomāt filmas, kā arī nedarbosies pašapkalpošanās portāls "ManaBite". Priekšapmaksas karšu lietotāji tiek aicināti pārliecināties par pietiekamu kredītlimitu un, ja nepieciešams, to papildināt līdz sestdienai, 12. oktobrim plkst. 20.00, jo sistēmas modernizācijas laikā to nebūs iespējams veikt. Savukārt sistēmas modernizēšanas laikā veiktie maksājumi tiks apstrādāti pēc modernizācijas darbu beigām.
Lielākā daļa klientu neizjutīs neērtības, jo darbi tiks veikti naktī, kad ir vismazākais pieprasījums pēc pašapkalpošanās pakalpojumiem, sola uzņēmums.
"Centralizētās klientu sistēmas modernizēšana ir viens no lielākajiem IT projektiem mūsu pastāvēšanas vēsturē, kurā esam ieguldījuši vairāk nekā divus miljonus eiro, un pie tā īstenošanas jau ilgstoši strādā 180 profesionāļu komanda. Jaunās sistēmas priekšrocības izjutīs mūsu klienti – piedāvāsim inovatīvākus risinājumus un pakalpojumus, kā arī klientu apkalpošana notiks raitāk," norāda Arunas Mickevicius, "Bite Latvija" ģenerāldirektors.