Piektdien, 25. oktobrī, "Tet" tehniskais dienests fiksējis netipisku, paaugstinātu slodzi dažos ārējā partnera serveros. Tā rezultātā klientiem, kuri izmantoja šī pakalpojumu sniedzēja servisu, tas nebija pieejams "Tet" tīklā.
"Kad to konstatējām, datu plūsma tika pāradresēta pa citiem maršrutiem jeb citiem interneta ceļiem," informēja uzņēmuma pārstāvis Juris Šleiers.
"Pašlaik esam saziņā ar sadarbības partneri un skaidrojam paaugstinātās slodzes cēloņus. Šobrīd visi pakalpojumi atjaunoti pilnā apjomā," viņš apgalvo.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit