Aruns Mickevičs
Foto: LETA

Brīdī, kad šovasar tika pabeigta apvienošanās, mobilo sakaru operators SIA "Bite Latvija" ("Bite") pārņēma SIA "Baltcom" iepriekš piedāvātos pakalpojumus. Tas ļāva palielināt pieslēgumu skaitu par aptuveni 240 tūkstošiem, tomēr "Bite" pie tā nedomā apstāties. Tas uzskata, ka ir spēcīgs konkurents arī valstij daļēji piederošajam operatoram SIA "Latvijas Mobilais telefons" (LMT), tomēr konkurenci ierobežojot pati valsts, iepirkumos radot nevienlīdzīgus nosacījumus. Kādēļ "Bite" tā domā, kā uzņēmumu ietekmēja apvienošanās ar "Baltcom", kā arī citus jautājumus "Bites" ģenerāldirektors Aruns Mickevičs komentē "Delfi Bizness".

Svētā trīsvienība

Apvienošanās ceļā "Bites" īpašumā nonāca optiskā interneta tīkls, kas pieejams vairāk nekā 400 000 mājsaimniecību visā Latvijā. Tas ļāva palielināt pieslēgumu skaitu par 240 tūkstošiem, un tādējādi kopējais "Bites" pakalpojumu pieslēgumu skaits šobrīd pārsniedz vienu miljonu.

"Bites" izaugsmes mērķi ir saistīti ar pamata pakalpojumu – mobilo sakaru, optiskā interneta un televīzijas – un 5G tīkla attīstīšanu, kā arī klientu pieredzes uzlabošanu.

Nākotnes attīstības iecerēm gan apgrūtinājumus rada iepirkumi, kurus rīko valsts iestādes un uzņēmumi. "Bites" ieskatā, tajos nav vienādas attieksmes pret visiem trim mobilo sakaru operatoriem un netaisnīgas priekšrocības tiek dotas LMT.

Mickevičs apgalvo, ka šobrīd publiskajos iepirkumos telekomunikāciju nozarē dominē LMT, piemēram, ministrijās 80% gadījumu uzvar vēsturiskais operators, bet tikai 20% gadījumu – "Bite" un "Tele2". "Mēs ticam, ka esam spēcīgi konkurenti

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!