iepirkšanās internetā, e-komercija
Foto: Shutterstock

Tiešsaistes tirdzniecības platformas "Zalando" un "About you", kuru saknes meklējamas Vācijā, apvienosies, lai aptvertu lielāku Eiropas modes un dzīvesstila e-komercijas tirgus daļu. Uzņēmumi ir noslēguši galīgo uzņēmējdarbības apvienošanas līgumu, saskaņā ar kuru "Zalando" plāno iegādāties līdz pat 100% "About you" akciju.

"Kopā mēs spēsim aptvert lielāku modes un dzīvesstila tirgus daļu," trešdien izplatītā paziņojumā pauž "Zalando" līdzdibinātājs Roberts Gencs.

Katrs zīmols saglabās savu atšķirīgo identitāti, vienlaikus izmantojot sinerģiju loģistikas, maksājumu infrastruktūras un komerciālās sadarbības jomās.

"Zalando" platforma līdz šim vairāk uzrunājusi modes entuziastus un bijusi orientēta uz zīmolu precēm, bet "About you" mērķauditorija bijuši jaunieši, tāpēc tā orientēta uz stilu.

"Kopā virzīsim "Zalando" un "About you" veiksmes stāstus uz nākamo līmeni," norādījis Tareks Millers, "About you" līdzdibinātājs.

Paredzams, ka darījums tiks noslēgts 2025. gada vasarā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!