<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/billy_wilson/7218769762">Billy Wilson</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>
Ko vajadzētu un ko nevajadzētu publicēt savos sociālo tīklu profilos, lai iegūtu labu darbu vai vismaz nezaudētu esošo.

Darba devēji un personāla atlases speciālisti arvien biežāk ieskatās sociālajos tīklos, aplūkojot esošo vai potenciālo darbinieku fotoattēlus un ierakstus. Mūsdienās tapt atlaistam par nepiedienīgu izteicienu "Twitter" vai "Facebook" tīmeklī ir realitāte jebkurā pasaules malā.

Piemēram, ASV šomēnes darbu pazaudēja kādā ātrās ēdināšanas restorāna "Subway" darbiniece par vīterojumu, kurā pauda gandarījumu par divu policistu nāvi, kuri gāja bojā apšaudē, pildot dienesta pienākumus. "Tā arī viņiem vajag," attiecīgo ziņu savā "Twitter" profilā komentēja darbiniece, kura izraisīja cilvēku sašutumu, tostarp solījumu "nekad vairs neapmeklēt "Subway"", pēc kā šī darbiniece no darba šajā uzņēmumā tika atlaista.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!