<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/sheishine/16372909043">hine</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>

Viedpulksteņi "Apple Watch" radījuši lielu sabiedrības rezonansi un turpina to tikai uzkurināt. Atrast slavējošu vai noderīgu recenziju? Nekādu problēmu – "Google" palīdzēs, šī produkta recenziju ir tūkstošiem. Atrast atsauces no tiem, kuri nopirkuši šo ierīci, palietojuši, bet pēc tam atteikušies no tās? Nedaudz grūtāk.

Tomēr tādu cilvēku ir. Un šoreiz nebūt ne kādi nevienam nezināmi blogeri, kuri pasniedz sensacionālus virsrakstus cerībā piesaistīt lasītājus. Aizvadītās nedēļas laikā divi respektabli izdevumi rakstīja par šo tēmu.

No sākuma "Business Insider" redaktors uzrakstīja sleju "Es uzreiz nopirku "Apple Watch", bet pagāja mēnesis un man apnika". Savukārt pāris dienu vēlāk ar sleju "Kāpēc es šķīros no "Apple Watch"" klajā nāca "The New York Times" modes slejas autore Vanessa Frīdmane.

Pirmā raksta autoru varētu dēvēt par datortārpu, kamēr otrās publikācijas – modīga blogere. Abus vieno tikai tas, ka viņi atteicās no "Apple Watch" un paskaidroja kāpēc. "TechLife" iepazinās ar viņu viedokli un saprata, ka abi nonākuši pie pārsteidzošiem secinājumiem...

Datortārps: nākamā versija būs daudz labāka

"Šī ir ļoti agrīna versija. Esmu pārliecināts, ka pēc gada vai, visticamāk, diviem šis produkts būs daudz labāks. Šobrīd es labāk šos vairāk nekā 400 dolārus iztērēšu kam citam."

Modes blogere: nevēlos, lai par mani spriež pēc rokaspulksteņa

"Kad sāku nēsāt "Apple Watch" (38 mm versiju ar "Milanese Loop" siksniņu, kas ir viskompaktākais variants ar tērauda vijuma siksniņu), tas kļuva par sarunu tēmu, lai kur tikai es nedotos: darba tikšanās, kafetērijā, dēla vieglatlētikas sacīkstēs... Visi vēlējās ko vairāk uzzināt par šo pulksteni. Pēc tam viņi vēlējās to pamēģināt. Pēc tam viņi izdarīja secinājumus par mani. Šie secinājumi, godīgi sakot, bija tādi paši, kādus arī es izdarītu par jebkuru sievieti, kura uz rokas nēsā lielu melnu kastīti... Nav svarīgi, cik tie ir skaisti, tie tik un tā izskatās pēc "gadžeta". Īpaši man, kurai ir salīdzinoši tieviņas rociņas."
Foto: Publicitātes foto

Datortārps: neērti un nevajadzīgi

"Aplikācijas darbojas pārāk lēni. E-pasta aplikācija ir pilnīga vilšanās. Kopumā saskarne (interfeiss) ir diezgan neveikla. Kad cilvēki prasa manas domas, viņi saņem atbildi, ka šis viedpulkstenis par diviem gadiem atpaliek no tā, lai būtu lielisks produkts. Šim viedpulkstenim nav nevienas priekšrocības salīdzinājumā ar viedtālruni. Saņemt SMS? Brīnišķīgi! Paņem telefonu un atbildi! Vēlies aplūkot basketbola spēles rezultātu? Labāk uzreiz paņem viedtālruni."

Modes blogere: nevēlos izskatīties aplami

"...kā es izskatos, kad mēģinu izlasīt vēstuli vai īsziņu, vai ziņu virsrakstus mazajā ekrānā un paceļu ierīci acu augstumā. Vai arī, ja ienāk zvans, bet tālrunis nav pa rokai, un es sarunājos ar tukšumu. Ja tajā brīdī telpā ienāks bērni vai paziņas, es burtiski uzprasos, lai mani izsmietu. "Kāpēc tas ir daudz pazemojošāk, nekā visu laiku blenzt viedtālrunī?" prasa draugi atbildē uz sūkstīšanos. Tas ir labs jautājums un atbilde ir vienkārša: tālruni mēs turam rokā un esam pieraduši redzēt cilvēkus, kuri kaut ko šķirsta rokās. Piemēram, grāmatu. Bet būt par tādu, kurš ik pa laikam palūr uz roku (vai pat tikai ātri uzmet skatienu), nozīmē, ka apkārtējie to interpretē kā nepieklājību vai vienkārši "gīkiskumu".
Foto: Пресс-фото

Datortārps: šis ir aksesuārs modīgiem cilvēkiem

""Apple Watch" diez vai būs liels hīts. Tas drīzāk ir aksesuārs par 400 dolāriem. Diemžēl tas nedod nekādu praktisku labumu 400 dolāru vērtībā."

Modes blogere: šis ir aksesuārs datortārpiem

"Kad es kolēģim paziņoju par šķiršanos no "Apple Watch", viņš pieļāva, ka es, iespējams, neesmu šī viedpulksteņa mērķa auditorija. Tas, ko vēlos pateikt uz aproces esošajam "Siri", ir: "Problēma nav tevī, problēma ir manī". Iespējams, kolēģim ir taisnība. Tikai es tā nedomāju un ne tāpēc, ka pretpoli parasti pievelkas. Tieši otrādi, es esmu šī produkta mērķauditorija! Netehnisks cilvēks, kuram pretējā gadījumā nebūtu tik daudz "gadžetu" (viedtālrunis, planšetdators un klēpjdators), bet kuru var pārliecināt nopirkt vēl vienu tikai tāpēc, ka tas ir tik vilinošs. Beigu beigās, tieši tāpēc "Apple" palielina tirgus daļu un iekaro dažādas nišas, ķerot tos, kuri visādi citādi nav "Apple" fani. Tieši tāpēc šis tehnoloģiju uzņēmums cītīgi strādā, lai pietuvotos modes pasaulei. Bet lūk kur joks: "Apple Watch" patiesībā nav modīgs aksesuārs "gīkiem". Tas ir tehnisks aksesuārs, kas mēģina izlikties par modīgu aksesuāru. Un es vienkārši neuzķēros uz šī āķa."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!