<a rel="cc:attributionURL" href="https://www.flickr.com/photos/sheishine/16372909043">hine</a> / <a rel="license" href="https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>

Viedpulksteņi "Apple Watch" radījuši lielu sabiedrības rezonansi un turpina to tikai uzkurināt. Atrast slavējošu vai noderīgu recenziju? Nekādu problēmu – "Google" palīdzēs, šī produkta recenziju ir tūkstošiem. Atrast atsauces no tiem, kuri nopirkuši šo ierīci, palietojuši, bet pēc tam atteikušies no tās? Nedaudz grūtāk.

Tomēr tādu cilvēku ir. Un šoreiz nebūt ne kādi nevienam nezināmi blogeri, kuri pasniedz sensacionālus virsrakstus cerībā piesaistīt lasītājus. Aizvadītās nedēļas laikā divi respektabli izdevumi rakstīja par šo tēmu.

No sākuma "Business Insider" redaktors uzrakstīja sleju "Es uzreiz nopirku "Apple Watch", bet pagāja mēnesis un man apnika". Savukārt pāris dienu vēlāk ar sleju "Kāpēc es šķīros no "Apple Watch"" klajā nāca "The New York Times" modes slejas autore Vanessa Frīdmane.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!