Viedpulksteņa "Apple Watch" realizācijas apjomi piedzīvojuši dramatisku kritumu pēc tirdzniecības uzsākšanas pirmās nedēļas, liecina kompānijas "Slice Intelligence" datu analīze.
"Apple Watch" pārdošanas apjomi pēc pirmās nedēļas nokritušies par 90 procentiem, apgalvo analītiķi. ASV "Apple" dienā pārdodot 20 tūkstošus viedpulksteņu, kamēr visā pasaulē viedtālrunis "iPhone" tiek realizēts 34 tūkstošos vienību ik stundu.
"Slice Intelligence" dati liecina, ka kādā jūnija dienā "Apple" pārdevis tikai četrus tūkstošus viedpulksteņu. Tas ir būtisks kritums salīdzinājumā ar 200 tūkstošiem "Apple Watch" pārdoto vienību dienā pirmajā nedēļā, kad ierīce nonāca tirdzniecībā 10. aprīlī.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit