Viedpulksteņa "Apple Watch" realizācijas apjomi piedzīvojuši dramatisku kritumu pēc tirdzniecības uzsākšanas pirmās nedēļas, liecina kompānijas "Slice Intelligence" datu analīze.
"Apple Watch" pārdošanas apjomi pēc pirmās nedēļas nokritušies par 90 procentiem, apgalvo analītiķi. ASV "Apple" dienā pārdodot 20 tūkstošus viedpulksteņu, kamēr visā pasaulē viedtālrunis "iPhone" tiek realizēts 34 tūkstošos vienību ik stundu.
"Slice Intelligence" dati liecina, ka kādā jūnija dienā "Apple" pārdevis tikai četrus tūkstošus viedpulksteņu. Tas ir būtisks kritums salīdzinājumā ar 200 tūkstošiem "Apple Watch" pārdoto vienību dienā pirmajā nedēļā, kad ierīce nonāca tirdzniecībā 10. aprīlī.
Tāpat analītiķi izskaitļojuši, ka "Apple" pārdevis tikai divus tūkstošus luksusa "Gold" modeļus, no kuriem katrs maksā vairāk nekā 10 tūkstošus eiro.
Šie dati nav oficiāli, bet gan ir iegūti, apkopojot elektroniskās kvītis, ko "Apple" izsūtījis pa e-pastu. "Apple" pats nav publicējis nekādus oficiālus datus par viedpulksteņa realizācijas apjomiem. Visticamāk, šis skaitlis uzņēmuma atskaitē tiks norādīts ailītē "citi", kurā tiek apkopoti "Apple TV", "iPod" un aksesuāru pārdošanas apjomi.
Aizvadītajā nedēļā "Pacific Crest Securities" klientiem tirgus apkopojumā norādījis, ka pieprasījums pēc "Apple Watch" viedpulksteņiem "strauji sarucis", un paredz, ka amerikāņu tehnoloģiju gigantam neizdosies sasniegt plānotos realizācijas apjomus.
"Apple Watch" ir vērtēts neviennozīmīgi, kā arī tirdzniecības apjomus varētu būt ietekmējis apstāklis, ka ierīci sākotnēji varēja pasūtināt tikai internetā, nevis iegādāties klātienē veikalā.
Tikmēr "Apple" pats apgalvo, ka "Apple Watch" realizācijas apjomi "pārsniedz mūsu cerības visos aspektos".