"Es saprotu, ka tas būtiski atšķiras no tā, kas pirms kāda laika bija rakstīts medijos, bet jūnijā viedpulksteņa realizācija sasniedza augstāko punktu," iepriekš izskanējušās analītiķu aplēses, ka "Apple Watch" realizācijas apjomi kopš tā debijas aprīlī piedzīvojuši dramatisku kritumu, noraida "Apple" priekšsēdētājs.
Tomēr "Apple" joprojām nevēlas atklāt oficiālus viedpulksteņa tirdzniecības rezultātus, aizbildinoties ar komercnoslēpumu konkurences dēļ.
"Apple" šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnijā, strādāja ar 10,7 miljardu dolāru (9,8 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 38% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, konferencē paziņojusi kompānijas vadība.
Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis spēcīgais pieprasījums pēc viedtālruņiem "iPhone" un tirdzniecības apjoma pieaugums Ķīnā.
Kompānija ceturksnī pārdevusi 47,5 miljonus "iPhone" tālruņu, kas ir par 35% vairāk nekā pirms gada.