Jaunā aplikācija apstrādā teju 10 000 dažādu tiešsaistes resursu – sociālos tīklus, blogus, forumus, lietotāju komentārus, preču apskatus utt. Kopumā tie ir desmitiem miljonu sarunu starp interneta lietotājiem, un tas viss, lai izceltu visvairāk apspriestās un iekārotās preces. Jaunā aplikācija ar superdatora palīdzību spēj prognozēt, kura prece tuvākajā laikā kļūs iekārojama, ļaujot pircējam laikus to iegādāties.
Vatsons saprot cilvēku valodu un, apvienojot šīs prasmes ar superdatora spēju mācīties, var paredzēt patērētāju uzvedību un ātri vien atklāj pircēju vēlmes un populārākos modes virzienus gan attiecībā uz jauniem produktiem, gan arī zīmolu kopumā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit