Vairāki globālie televīzijas milži neslēpj pamatīgu sašutumu par video straumēšanas servisa “Netflix” praksi nepubliskot filmu un seriālu reitingus, tostarp telekompānijas NBC izpilddirektors paudis viedokli, ka tradicionālā televīzija ir tāda, kādu to skatītājiem ir paredzējis Dievs.

"Netflix" pārstāvji publiskojuši kopējo auditorijas apjomu - 69 miljoni, bet atteikušies publiskot atsevišķu filmu reitingus. Kompānija uzskata, ka daļa no servisa piedāvātā satura ir ļoti specifiska, kas paredzēta šaurai auditorijai, un kopējie reitinga rezultāti varētu šāda veida produktiem nodarīt kaitējumu.

Tikmēr tādi globālie televīzijas milži kā NBC pauduši bažas, ka tādējādi tiek praktizēta negodīga konkurence. NBC pat publiskoja "slepenus" tikai viņiem pieejamus "Netflix" patiesos auditorijas datus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!