Iepazīšanās aplikācija "Tinder", kopš tā tika radīta pirms trīs ar pus gadiem, atradusi vairāk nekā 11 miljardus potenciālo pāru jeb "match", tāpēc var droši apgalvot, ka ievākts pietiekams daudzums datu par to, kādi paņēmieni partnera atrašanā strādā un kādi – ne, raksta "Business Insider".
"Tinder" izgudrotājs Šons Rads atzina, ka viena no pārsteidzošākajām lietām, ko viņš novērojis apkopotajos datos, ir tas, cik daudz informācijas cilvēki iegūst no vienkārša fotoattēla. "Dati vēsta, ka, ja lietotājs izvēlas fotogrāfiju, kurā viņš atspoguļo kādu savu vaļasprieku kā, piemēram, slēpošanu vai to, kas visvairāk ataino personību, iegūst krietni lielāku interesi no pretējā dzimuma," intervijā ar "Cosmopolitain" norāda Rads.
Kā visbriesmīgākās fotogrāfijas "Tinder" aplikācijā tiek uzskatītas tās, kurās cilvēki cenšas izrādīties vai būt mākslīgi. "Pozējošas modeles neuzrunā," atzīst Šons Rads, kurš aplikāciju izmanto gan darbam, gan tam, lai iepazītos.