Tinder
Foto: Publicitātes attēli

Iepazīšanās aplikācija "Tinder", kopš tā tika radīta pirms trīs ar pus gadiem, atradusi vairāk nekā 11 miljardus potenciālo pāru jeb "match", tāpēc var droši apgalvot, ka ievākts pietiekams daudzums datu par to, kādi paņēmieni partnera atrašanā strādā un kādi ne, raksta "Business Insider".

"Tinder" izgudrotājs Šons Rads atzina, ka viena no pārsteidzošākajām lietām, ko viņš novērojis apkopotajos datos, ir tas, cik daudz informācijas cilvēki iegūst no vienkārša fotoattēla. "Dati vēsta, ka, ja lietotājs izvēlas fotogrāfiju, kurā viņš atspoguļo kādu savu vaļasprieku kā, piemēram, slēpošanu vai to, kas visvairāk ataino personību, iegūst krietni lielāku interesi no pretējā dzimuma," intervijā ar "Cosmopolitain" norāda Rads.

Kā visbriesmīgākās fotogrāfijas "Tinder" aplikācijā tiek uzskatītas tās, kurās cilvēki cenšas izrādīties vai būt mākslīgi. "Pozējošas modeles neuzrunā," atzīst Šons Rads, kurš aplikāciju izmanto gan darbam, gan tam, lai iepazītos.

Tāpat viņš nesaprotot, kāpēc cilvēki izmanto fotogrāfijas, kurās viņi ir ar draugiem. Persona, kas ir aplikācijas "otrā galā" nevar saprast, kurš no visiem attēlā redzamajiem cilvēkiem ir īstais un, protams, dodas pie nākamās fotogrāfijas, nemaz necenšoties iedziļināties.

Selfiji pie spoguļa arī nestrādā. "Fotogrāfijas, kurās ir tev tuvākā vide un tavas intereses tās strādā," uzsver Rads.

Foto: Reuters/Scanpix

Viņš atklāj arī kādu mazu noslēpumu algoritms, pēc kura strādā "Tinder", nedaudz piepalīdz lietotājiem, kas ir mazāk populāri.

Vesels lērums cilvēku, tikko autorizējoties sistēmā, saņem paziņojumus par izveidoto "match" klāstu. Bet ir arī tādi cilvēki, kuriem otro pusīti atrast ir ļoti grūti, tāpēc "Tinder" sniedz papildus impulsu nepopulārajiem profiliem un biežāk ataino viņu fotogrāfijas.

"Ap 89% lietotāju visai viegli atrod partnerus, bet tai daļai cilvēku, kuriem tik labi neveicas, mēs cenšamies palīdzēt un ceram, ka otrā pusīte tomēr tiks atrasta," stāsta "Tinder" izgudrotājs.

Kā intervijā norādījis Rads: "Mūsu veiksme tiek mērīta nevis pēc "match" skaita, bet gan pēc tā, cik cilvēku tomēr izdosies satikties reālajā dzīvē un atrast kaut ko kopīgu."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!