Kompānija jaunās iespējas prezentēja galvenajā mītnē Sanfrancisko, un to vidū ir virtuālais iepirkumu grozs.
"Pinterest" pērn sāka ceļu tiešsaistes tirdzniecībā, mobilajā lietojumprogrammā piedāvājot iespēju cilvēkiem iegādāties lietas, kas redzamas fotoattēlos, bet līdz šim vietne nepiedāvāja virtuālā iepirkumu groza iespēju, kur lietotāji var ievietot visas kārotās preces.
Jaunais virtuālais iepirkumu grozs pašlaik ir pieejams operētājsistēmas "Android" mobilajās ierīcēs, kā arī datoros, bet kompānija strādā, lai tas būtu pieejams arī "Apple" viedtālruņos un planšetdatoros.
Citas prezentētās izmaiņas ietver pārdevēju profilu atjaunošanu, lai lietotājiem vieglāk būtu sekot līdzi jaunumiem, izpārdošanām vai populārākajām lietām.
Kompānija arī vēlas izstrādāt iespēju, ka cilvēki var meklēt lietas vietnē, ar sava telefona kameru nofotografējot interesējošo priekšmetu.
"Pinterest" ir virtuāls ziņojumu dēlis, kurā lietotāji ievieto savas fotogrāfijas, kurās atspoguļojas viņu intereses dažādās jomās, tostarp par ēdienu, modi un ceļojumiem.
Kompānija sevi pozicionē kā starpposmu starp sociālo tīklu un interneta meklētāju, kuru lietotāji izmanto meklējot produktus vai pakalpojumus, kā arī idejas dažādām lietām un pasākumiem.
"Pinterest" prezidents Tims Kendels norādīja, ka tā vietā, lai meklētu draugu fotogrāfijas, cilvēki vietni apmeklē ar "komerciālu nodomu", tādēļ tās pozīcijas ir ideālas, lai reklamētu ceļojumus, apģērbus un citus piedāvājumus.
2010.gadā izveidotajai vietnei ir vairāk nekā 100 miljoni lietotāju, no kuriem 45% ir ārpus ASV.