Kopumā kompānija saņēmusi ziņas par vairākiem gadījumiem, kad aizdegusies jaunā viedtālruņa baterija, tāpēc pieņemts lēmums globālā līmenī, arī Latvijā, atsaukt pārdotos telefonus.
"Līdz 1.septembrim pasaulē ir bijuši 35 baterijas bojājumu gadījumi, par kuriem esam saņēmuši informāciju. Kopā ar mūsu piegādātājiem šobrīd veicam rūpīgu pārbaudi, lai identificētu tirgū pieejamās iespējami bojātās baterijas. Tomēr, tā kā mūsu klientu drošība ir absolūta prioritāte, mēs esam uz laiku atlikuši Galaxy Note7 pārdošanu. Baltijā par šādiem gadījumiem nav ziņots. Uzsveram, ka šajos gadījumos cilvēki nav cietuši," vēstulē portālam "Delfi" skaidro "Samsung Electronics Baltics" pārstāvji.
Klientiem, kas veikuši iepriekšpasūtīšanu un jau saņēmuši "Galaxy Note7", "Samsung Electronics" piedāvās iespēju tuvāko nedēļu laikā ierīci samainīt pret jaunu. Tikmēr, ja ir radušās kādas šaubas par drošību, klienti var doties uz oficiāliem "Samsung" klientu apkalpošanas centriem vai operatora, pie kā veikts pirkums, un lūgt pārbaudīt savu "Galaxy Note7" ierīci.
Kompānija arī pauž, ka Baltijas valstīs iepriekšpasūtīto un piegādāto ierīču skaits ir neliels un neradīs grūtības.
"Klienti, kuri ir veikuši iepriekšpasūtījumu, bet ierīci vēl nav saņēmuši piegādes atlikšanas dēļ, tiks informēti par jaunajiem piegādes datumiem pavisam drīz. Klientiem, kas vēl nav saņēmuši Galaxy Note7, būs iespēja izvēlēties – gaidīt jauno piegādes datumu vai saņemt atmaksu par ierīci. Mēs aicinām saglabāt pacietību līdz izplatīsim papildu informāciju," aicina uzņēmums.
Vēstīts, ka "Samsung" prezentējis savu jaunāko viedtālruņu flagmani – "Galaxy Note 7", kas kļuvis par pēcteci "Galaxy Note 5" modelim. Tādējādi "Samsung" izlaiž 6. kārtas numuru "Note" sērijā un pieskaņo indeksāciju jau pazīstamajaiem "Galaxy S7" un "Galaxy S7 Edge" viedtālruņiem.