Finansējums piesaistīts no Lietuvā bāzēta akselerācijas fonda "StartupHighway", kā arī diviem biznesa enģeļiem - Amerikas latvieša Jāņa Krūma un "AirDog" līdzdibinātāja Jāņa Spoģa. Piesaistītais finansējums, kā sola kompānija, tiks ieguldīts pārdošanā un produkta attīstības tempu paātrināšanā.
"Funderful" galvenais uzdevums ir motivēt un raisīt absolventos vēlmi atbalstīt savu universitāti finansiāli, kā arī sajusties kā patiesai kopienas daļai. Startapa klienti ir universitātes, kuras "Funderful" nodrošina ar nepieciešamajiem rīkiem kampaņas vadīšanai.
Produkta ideja ir atraktīva un interaktīva tīmekļa vietne, ar kuras palīdzību universitāte ne tikai uzsver savu vīziju, bet arī iesaista absolventus draudzīgās sacensībās, ļauj dalīties ar mīļākajām studiju gadu atmiņām, kā arī redzēt, kurš no bijušajiem kursa biedriem un absolventiem dod savu pienesumu.
"Funderful" klientu vidū ir Oksfordas un Keimbridžas universitātes, Londonas Biznesa skola, universitātes Amerikā un vairākās citās valstīs, kurām "Funderful" palīdzējuši kopā piesaistīt ziedojumus no absolventiem jau 2,6 miljonu eiro apmērā.
"Lai gan universitātes piesaista 40 miljardus ASV dolāru katru gadu, daudzām no tām ir grūtības palielināt vai pat noturēt ziedotāju bāzi. Tas ir tāpēc, ka universitātēm nav pieejami rīki vai kapacitāte. Tradicionāli ziedojumu piesaistes veidi kā telemārketings ik gadu kļūst mazāk un mazāk efektīvi. Tai pat laikā digitāli ziedojumu piesaistes risinājumi kļūst īpaši pieprasīti," stāsta Raimonds Kulbergs, "Funderful" vadītājs un dibinātājs.