Latvijas iedzīvotāji gadā datorspēlēm atvēl vidēji 13,5 eiro. Lietuvā šie rādītāji ir teju identiski, kamēr nedaudz augstāki tie ir Igaunijā, sasniedzot 16 eiro uz iedzīvotāju. Pētījumā apkopotajos rādītājos iekļautas gan mobilās spēles, gan dažādas tiešsaistes un video spēles.
"Šis ir bieži neapzināts, taču vērā ņemams rādītājs. Par spīti plašajai pirātiskā satura izplatībai, arī Latvijā datorspēļu pārdošanas rādītāji ir augsti. Varam prognozēt, ka 2016.gadā datorspēlēm kopumā Latvijas iedzīvotāji būs atvēlējuši pat 26 miljonus eiro," pētījuma rezultātus komentē telekomunikāciju uzņēmuma "Baltcom" valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns.
Pēc absolūtajiem pārdošanas rādītājiem, vadošās valstis pasaulē ir Ķīna, ASV, Japāna un Vācija. Ķīnā desmit mēnešos datorspēles pārdotas 23 miljardu eiro apmērā.
Uz vienu iedzīvotāju augstākie pārdošanas rādītāji ir Japānā, Dienvidkorejā un Luksemburgā. Japānas iedzīvotāji gadā datorspēlēm atvēl vidēji 110 eiro katrs, kamēr ceturtajā vietā esošajās ASV - 81 eiro.