"Pitch Battle" tradicionāli ir viena no nozīmīgākajām konferences norisēm, kas dod iespēju jaunām un daudzsološām startapu komandām prezentēt savu ideju uz lielās skatuves vairāk nekā 1000 cilvēku auditorijai un sacensties par globālu investoru, starptautisko mediju un potenciālo klientu uzmanību.
Startapu atlase, mentoru apmācības un "Pitch Battle" notiek sadarbībā ar "Startup Wise Guys", vienu no Eiropas vadošajiem jaunuzņēmumu akseleratoriem.
Pieteikšanās atvērta līdz 15. janvārim, bet pieteikuma forma atrodama šeit.
Žūrija no pieteikumiem atlasīs 10 labākos startapus, kuri tiks paziņoti 19. janvārī. Šīs komandas iegūs iespēju piedalīties "Startup Wise Guys Pitch Academy", vienas dienas intensīvās apmācībās tieši pirms konferences, 2017. gada 9. februārī.
Akadēmijas ietvaros komandas strādās ar nozares ekspertiem, mentoriem un investoriem, uzlabojot gan pašu biznesa modeli un produktu, gan arī gatavojoties sava uzņēmuma prezentēšanai "TechChill" auditorijai. Dienas treniņu noslēgumā jaunie uzņēmumi publiski prezentēs savu ideju, un žūrija izvēlēsies piecus finālistus, kuri 10. februārī kāps uz "TechChill" lielās skatuves un piedalīsies "Pitch Battle". Pusfināla skatītāju auditorijā dalību apstiprinājuši arī 30 biznesa eņģeļi no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, kuri meklēs savu nākošo investīciju objektu.
Piecas labākās komandas, kuras piedalīsies "TechChill" startapu cīņā uz galvenās skatuves, sacentīsies par galveno balvu: pilnībā apmaksātu ceļojumu uz Silīcija ieleju, lai tiktos ar potenciālajiem investoriem un partneriem. Komandas pretendēs arī vairākām papildus balvām no konferences atbalstītājiem.
"TechChill Pitch Battle" uzvarētāju vidū ir tādi zināmi jaunuzņēmumi kā "Infogr.am", "TrackDuck", "Edurio" un "Nordigen", kuri turpinājuši veiksmīgu attīstību un piesaistījuši vairākus miljonus investīciju.
"Delfi" jau ziņoja, ka šogad "TechChill" uzsāk sadarbību ar vienu no vadošajiem Eiropas startapu akseleratoriem "Startup Wise Guys", kuri vadīs gan "Pitch Academy" intensīvās apmācības, gan "Pitch Battle" norisi un pieteikumu izvērtēšanu.
"Jaunuzņēmumu pasaulē prezentēšana ir pārdošanas un investoru piesaistes procesa atslēga. Pitch Academy strādās ar 10 jaunuzņēmumu komandām, lai uzlabotu viņu prezentēšanas prasmi. Ceram, ka viņi ne tikai spēs sajūsmināt auditoriju TechChill zālē, bet arī apgūs būtiskas prasmes, lai nākotnē vēl veiksmīgāk piesaistītu investorus, klientus un darbiniekus," uzsver Kristobals Alonso, "Startup Wise Guys" vadītājs.
Akselerators arī piešķirs pats savu īpašo balvu kādai no B2B jaunuzņēmumu komandai – iespēju automātiski piedalīties nākošās "Startup Wise Guys" programmas pusfinālā, lai pretendētu uz trīs mēnešu apmācībām un 20 000 eiro investīciju 2017. gada pavasarī.