Skrabe norādīja, ka 2016.gadā pirktākie viedtālruņu modeļi alfabētiskā secībā bijuši "Apple iPhone 6s", "iPhone 7", "Huawei P9 Lite", "Samsung A3", "Samsung J5", "Samsung S7 Edge", kā arī "Sony M4 Aqua".
"Jāatzīmē, ka "Tele2" šā gada aprīlī kļuva par oficiālo "Apple" produkcijas izplatītāju Latvijā, tāpēc šī gada laikā ir ievērojami palielinājies arī pārdoto "Apple" ierīču apjoms gan "Tele2" interneta veikalā, gan centros, dažbrīd pieprasījumam pat pārsniedzot piedāvājumu. Arī pirmssvētku un svētku laikā novērojām lielāku aktivitāti gan mūsu centros, gan "Tele2" interneta veikalā, jo daudzi izvēlas iepriecināt savus tuviniekus vai sevi ar jaunu viedtālruni, planšetdatoru, vai arī iegādāties viedierīces un aksesuārus," sacīja "Tele2" pārstāve.
"Pēc "Tele2" pārdošanas apjomiem, izaugsme kopumā novērojama gandrīz visos cenu kategorijas segmentos, jo cilvēkiem šobrīd ir diezgan plašas iespējas izvēlēties viedtālruni atbilstoši savām vajadzībām un finansiālajām iespējām," piebilda Skrabe.
Ziņots, ka no katriem desmit "Tele2" centros šogad pārdotajiem telefoniem astoņi ir viedtālruņi, kamēr 2015.gadā no katriem desmit uzņēmuma pārdotajiem telefoniem viedtālruņi bija seši.
"Tele2" šogad deviņos mēnešos strādāja ar 78,25 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,8% vairāk nekā attiecīgajā laikā pērn, savukārt kompānijas peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) palielinājās par 6,1% un sasniedza 24,53 miljonus eiro.
Tostarp 2016.gada trešajā ceturksnī "Tele2" apgrozījums, salīdzinot ar 2015.gada trešo ceturksni, palielinājies par 7,4% un bija 28,25 miljoni eiro, bet EBITDA augusi par 14,4%, sasniedzot 9,52 miljonus eiro.
Latvijas "Tele2" iekļauts Zviedrijas "Tele2" koncernā, kas darbojas deviņās valstīs. Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, mobilo sakaru jomā "Tele2" tirgus daļa Latvijā ir 45%.