Japānas spēļu gigants "Nintendo", kas tirgus pozīcijās zaudē nozares līderiem ASV ražotajam "Xbox" un citam Japānas zīmolam "PlayStation", pēc jaunās hibrīdkonsoles "Switch" veiksmīgajiem pārdošanas rādītājiem audzējis akciju vērtību par 30%, ziņo "CNN Money".

Akcijas cena kāpj, ņemot vērā investoru pārliecību, ka tirdzniecības rādītāji turpinās pieaugt. Kā medijam norādījuši eksperti, tik spēcīgi pirmā mēneša pārdošanas rādītāji spēļu konsoļu konkurencē padevušies vien "Sony" 2013. gada novembrī, kad tirgū tika izdots "PlayStation 4".

"Switch" pārdošanā nonāca šī gada marta sākumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!