Mobilo sakaru operators "Bite" kļuvis par "Apple" oficiālo partneri Latvijā. Šīs sadarbības ietvaros uzņēmums šogad plāno dubultot "iPhone" pārdošanas apjomus Latvijā, portālu "Delfi" informēja "Bite" vadītājs Kaspars Buls.
Kā liecinot "Bite" pārdošanas rādītāji, pieprasījums pēc "iPhone" viedtālruņiem strauji pieaug – pēdējo trīs gadu laikā tas palielinājies par 96%. Šobrīd pārdoto "iPhone" viedtālruņu skaits veido 15% no "Bite" kopējiem tālruņu pārdošanas apjomiem, taču uzņēmuma mērķis ir palielināt to noietu līdz gada beigām līdz 30%.
"Esam novērojuši, ka Latvijā pieaug pieprasījums pēc "premium" klases viedtālruņu modeļiem, tostarp "iPhone" tālruņiem, kas ir vieni no pieprasītākajiem BITE klientu lokā. Turklāt mūsu šā gada pavasarī veiktās aptaujas dati liecina, ka šā zīmola viedtālruņi plaši tiek izmantoti gan biznesa vidē, gan jauniešu auditorijā. Esam pārliecināti, ka ciešāka sadarbība ar ražotāju mums ļaus būtiski uzlabot klientu "iPhone" viedtālruņu lietošanas pieredzi un būtiski palielināt šo viedtālruņu pārdošanas apjomus," norāda Buls.
Ņemot vērā "Apple" pārstāvju ieteikumus, "Bite" ir pielāgojusi savu tīklu speciāli šā ražotāja ierīcēm – tas ir pilnvērtīgi salāgots ar "iPhone" viedtālruņu programmatūru. Tāpat visi "Bite" pārdevēji ir izgājuši īpašu "Apple" produktu apmācību programmu.
2016. gada nogalē "Bite" visā Latvijā bija 710 bāzes stacijas. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 600 darbinieku un visā Latvijā ir 39 klientu apkalpošanas saloni.
"Apple" oficiālie partneri Latvijā ir arī abi pārējie mobilo sakaru operatori - "Tele2" kopš 2016. gada, bet "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) - kopš 2008. gada, liecina LETA arhīva dati.
Bite Latvija" koncerns 2016.gadā strādāja ar 79,668 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 30,6% un bija 8,645 miljoni eiro. Šie ir konsolidētie "Bite Latvija" un meitasuzņēmuma "TeleTower" finanšu dati.