Foto: Reuters/Scanpix

Sociālais tīkls "Facebook" jau iepriekš paziņojis, ka samazinās mediju ziņojumu apjomu, ko savos profilos redz tīkla lietotāji. Piektdien uzņēmums informējis, ka to, kuru ziņu organizāciju publikācijas būs redzamas, noteiks konkrētā medija uzticamība.

Kā vēsta "Bloomberg", uzticamība tiks vērtēta, balstoties uz "Facebook" lietotāju aptauju. Tās rezultātā portāli un raidsabiedrības iegūs reitingu, kas savukārt ietekmēs to, cik bieži un kādā apjomā sociālā tīkla lietotāji redzēs konkrēto organizāciju ierakstus.

Pēc šīm pārmaiņām informācijā, ko sociālajā tīklā redzēs tā lietotāji, mediju satura īpatsvars samazināsies no 5% uz 4%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!