Atklāj Uzņēmumu reģistra virtuālo asistentu "Una" - 1
Foto: LETA

Uzņēmumu reģistrs trešdien, 13. jūnijā, atklāja pirmo publiskās pārvaldes virtuālo asistentu Latvijā – "UNA", kopumā tehniskā risinājuma izmaksas sasniedza 9,5 tūkstošus eiro, informē Uzņēmumu reģistrā.

"UNA" ir pilotprojekts, un šobrīd Uzņēmumu reģistrā vērtē tehnoloģiskā rīka kapacitāti un attīstības iespējas. Iestādē ir veikuši vairākus aprēķinus, kas pierāda, ka projekts atmaksāsies šī gada laikā. Kopumā tehniskā risinājuma izmaksas sasniedza 9,5 tūkstošus eiro, savukārt virtuālā asistenta uzturēšanas izmaksas līdz šī gada beigām sasniegs 1,2 tūkstošus eiro. Par tālāko uzturēšanas gaitu un izmaksām vēl tiks veikti aprēķini un piedāvājumi izvērtēti šī gada beigās.

Virtuālais asistents iestādes klientiem būs palīgs un darbosies Uzņēmumu reģistra tīmekļvietnē, kā arī tuvākajā laikā būs pieejams "Facebook Messenger" vietnē. Virtuālā asistenta mērķis ir sniegt klientiem atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par jaunu komersantu, uzņēmumu un organizāciju reģistrēšanu, kā arī likvidēšanu un dokumentu virzības statusu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!