telefons cimdi
Foto: Shutterstock
Īss nepazīstama numura zvans no ārzemēm, banku darbinieki, kuri pieprasa maksājumu kartes datus, pašpasludinātie "policisti", kuri pieprasa maksu par radinieka izraisītas avārijas "aizmiršanu", aizdomīgas sarakstes sociālajos tīklos – šie ir raksturīgākie gadījumi, kad mobilo sakaru lietotāji saskaras ar telefonkrāpniekiem, portālam "Delfi" skaidro "Bite" Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Piedāvājam piecus padomus, kā mazināt vai novērst iespējamo kaitējumu šādās situācijās un neiekrist krāpnieku nagos.

Neatzvani uz nepazīstamiem ārvalstu numuriem

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!