Tuvāko mēnešu laikā darbības procesu nodrošinātājs – uzņēmums "CCC" (Competence Call Center) pēc sociālā tīkla "Facebook" pasūtījuma Rīgā atvērs satura pārskatīšanas centru, kurā nākamā gada laikā tiks nodarbināti aptuveni 150 cilvēki, portāls "Delfi" uzzināja sarunā ar "Facebook" satura politikas risinājumu viceprezidentu Ričardu Alanu.
Biroja galvenais uzdevums būs rūpēties par sociālajā tīklā publicētā satura atbilstību "Facebook" uzstādīto standartu ievērošanu. Pagaidām ir plānots, ka tas uzraudzīs sociālā tīkla saturu latviešu, igauņu, lietuviešu un krievu valodā, taču nav izslēgts, ka tā darbības loks laika gaitā tiks papildināts.
"Cilvēki, kuri uzskata, ka ir ieraudzījuši portālam neatbilstošu saturu, ziņo par to mums. Tālāk izmantojam kombināciju starp automatizētu un cilvēcisku izskatīšanu. Cilvēka iesaiste tajā ir ļoti, ļoti svarīga, un, iztēlojoties mūsu apmērus, jūs varat noprast ziņojumu skaitlisko apmēru," skaidro Alans.