Lai gan vairums jeb 65% mobilā interneta lietotāju visbiežāk apmeklē interneta vietni "Google", lielāko daļu sava laika viņi ikdienā pavada sociālajos tīklos "YouTube" un "Facebook", liecina mobilo sakaru operatora "Bite" dati. Tieši šajās vietnēs tiek patērēts arī vislielākais interneta apjoms.
Sociālie tīkli mūsdienās ir viens no populārākajiem veidiem, kā cilvēki patērē informāciju un izvēlas saturu. Piemēram, "Facebook" pēc apmeklējumu skaita ir otra populārākā interneta vietne Latvijā – to ikdienā izmanto 62% mobilā interneta lietotāju, bet "YouTube" ir trešā populārākā (48%).
Kopējais interneta jeb datu apjoms, ko patērē "YouTube" un "Facebook" lietotāji, veido teju pusi jeb 45% kopējās ikmēneša datu plūsmas "Bites" tīklā. Piemēram, "YouTube" lietotāji vien ik mēnesi patērē vidēji divus petabaitus jeb 2 000 terabaitus interneta, kas ir par 156% vairāk nekā pirms gada. Ja šo apjomu pārvērstu 90 minūtes garās HD kvalitātes filmās, būtu nepieciešami 87 gadi, lai visus šos video noskatītos.