Delfi foto misc. - 65375
Foto: Publicitātes attēli
Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums "Draugiem Group", investējot 100 000 eiro, radījis īpaša koncepta piedzīvojumu brauciena spēli "Roadgames", portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē. Ieguldot vēl 350 000 eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum. Pirmā valsts, kurā plānots startēt starptautiski, ir Vācija.

"Roadgames" ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē. Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā, lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā. Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka mums apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

"15 gadus mūsu veidotā spēle bijusi ikgadējs saliedēšanās pasākums kolēģiem, septiņus gadus klientiem un trīs – "Draugiem.lv" lietotājiem. Tikai pirms gada nolēmām to piedāvāt ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Pašiem ceļojot, vienmēr bijis azarts atrast un apmeklēt vietas, kuras ceļvedī nav minētas vai par kurām zina pastāstīt tikai vietējie. Lai "Roadgames" kļūtu par neaizmirstamu piedzīvojumu ikvienam, esam pilnveidojuši spēli ne tikai tehnoloģiski, bet arī saturiski," stāsta "Roadgames" vadītāja Liene Grenevica.

Viņa norāda, ka veidojot "Roadgames" saturu, iekļauti uzdevumi fizisko un prāta spēju pārbaudīšanai, kā arī jautrai laika pavadīšanai, iepazīstot Latviju un nokļūstot vietās, kurās iepriekš nav būts. Uzdevumi ir dažādu veidu un grūtības pakāpes – lietotnes kartē atzīmēto dārgumu vākšana, izskrienot konkrēto maršrutu noteiktā laikā; dabas, mākslas, arhitektūras un citu objektu atpazīšana reālajā vidē pēc dotās fototogrāfijas; kartē slēpto punktu meklēšana, nokļūstot noteiktā rādiusā un sekojot procentu skalai lietotnē, un citi.

Spēlē komandām, startējot no jebkuras vietas, ir jāizplāno maršruts tā, lai septiņu stundu laikā savāktu pēc iespējas vairāk punktu. Spēles beigās komandai jānokļūst finišā, kas tiks izziņots drīzumā. Komandas sastāvs – divi līdz pieci cilvēki.

"Draugiem Group" pirmsākumi meklējami 2004. gadā, kad tika izveidots sociālais medijs "Draugiem.lv". Patlaban grupā ir 12 zīmoli: "Roadgames", "Printful", "Mapon", "Istabai", "Fast Brands", "Startup Vitamins", "DeskTime", "Vendon", "Tachogram", "GiftCard", "Pērkam Kopā" un "Draugiem.lv".

Uzņēmumos kopumā šobrīd strādā vairāk nekā 550 darbinieku, no kuriem 250 Latvijā un 300 citur pasaulē – ASV, Spānijā un Ziemeļvalstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!