Delfi foto misc. - 65375
Foto: Publicitātes attēli
Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums "Draugiem Group", investējot 100 000 eiro, radījis īpaša koncepta piedzīvojumu brauciena spēli "Roadgames", portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē. Ieguldot vēl 350 000 eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum. Pirmā valsts, kurā plānots startēt starptautiski, ir Vācija.

"Roadgames" ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē. Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā, lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā. Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka mums apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!