"Pirms 150 gadiem cilvēki laiku pavadīja pie mašīnām, darot mehāniskus darbus, bet šodien roboti to jau ir atrisinājuši un tāpēc mēs varam būt veiksmīgi savu uzņēmumu vadītāji," pauda Slaviņš. Taču joprojām robotizācijas jomā ir liela iespēja to pilnveidot. Piemēram, ir jāpadara esošās lietas cilvēcīgākas.
"Uzņēmumu telefoniem, kam ir automātiskais atbildētājs ar robotizētu balsi, kas stāsta, kādās situācijās jāspiež cipariņš 1, bet kādās 2 – šādi mēs nesakām cilvēkiem "laipni lūdzam", mēs viņus atgrūžam," stāsta eksperts, norādot, ka šāda tendence vērojama laikā, kad cilvēku dzīvēs ir ienākuši viedtālruņi, kad nospiest taustiņu uz tastatūras, lai nonāktu pie vēlamā operatora, vairs nav tik viegli.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit