"Bites" klientu apkalpošanas centru modernizēšana tika uzsākta ar mērķi nodrošināt personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi. Tādējādi projekta ietvaros mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums. To kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks, skaidro kompānijā.
""Bites" prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Lai nodrošinātu viņiem augstākā līmeņa apkalpošanu, salonu modernizācijas projekta ievaros esam ne tikai būtiski paplašinājuši tajos pieejamo ierīču klāstu un paaugstinājuši to darbinieku kompetences. Domājot par klientu ērtībām, salonu telpas ir kļuvušas daudz modernākas un plašākas. Par to, ka pārmaiņas bijušas efektīvas, liecina ne vien klientu pozitīvās atsauksmes, bet arī fakts, ka apmeklētāju plūsma mūsu salonos pēdējo divu gadu laikā ir palielinājusies par 24%," informē "Bites" vadītājs Kaspars Buls.