Galvenais iemesls, kāpēc uzņēmums izveidojis kampaņu, ir tāds, ka šo bērnu ar īpašām vajadzībām vecāki bieži vien nevar atļauties iegādāties papildu ierīces, jo atbalsts no valsts nav pietiekams. Var stāvēt valsts apmaksāto palīgierīču rindā, taču tas nozīmē ilgu laika posmu un ne vienmēr beigās attiecīgā ierīce palīdz bērnam, tāpēc uzņēmums vēlas dot iespēju tikt pie kārotās ierīces ātrāk.
"KK Original Design" pārstāve Sana Krētaine neslēpj, ka kampaņa bija ilgi lolots projekts, bet tikai nesen realizēts. Uzņēmums ir vienīgais kampaņas organizators, kuras mērķis ir piesaistīt sponsorus, kuri nodrošinātu palīgierīču apmaksu; veicināt bērnu un jauniešu ar kustību traucējumiem attīstību, uzlabot viņu dzīves kvalitāti; veicināt sadarbību starp iestādēm, biedrībām un uzņēmumiem; rosināt iestādes, uzņēmumus un citas organizācijas Latvijā būt sociāli atbildīgiem. Turklāt kampaņai nav noteikts laika limits.