Žūrija topā iekļāvusi sešus uzņēmumus no Latvijas: "Printify", "Nordigen", "Gamechanger Audio", "Giraffe360", "Lokalise", "CastPrint". Topā iekļuvuši arī divi Igaunijas jaunuzņēmumi "Veriff" un "HUGO.legal", kā arī divi no Lietuvas – "Eddy Travels" un "MoQ". Kopumā "Baltijas Startup zīmolu topam" bija pieteikušies gandrīz 100 jaunuzņēmumi.
Šie jaunuzņēmumi sevi prezentēs žūrijai pitch sesijā, kas notiks 12. septembrī Startup dienas ietvaros konferenču telpā "Minox Event Space". Spēcīgāko jaunuzņēmumu stāstus klausīsies un izvērtēs visu trīs Baltijas valstu ekonomikas ministriju, Startup asociāciju un akseleratoru pārstāvji, kā arī investori. Pitch sesijas tiešraide būs visiem interesentiem pieejama no pulksten 13 "LMT Straume", "Baltic Brands" Facebook lapā, kā arī visu trīs Baltijas valstu "Delfi" portālos.
Turklāt portālā "Delfi" visās trijās Baltijas valstīs no 24. septembra līdz 2. oktobrim notiks arī tautas balsojums. Topa un tautas balsojuma uzvarētāji tiks paziņoti 3. oktobrī Baltijas zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā "Hanzas Peronā" Rīgā. "Baltijas Startup zīmolu topa" uzvarētāji saņems reklāmas budžetu 10 000 eiro vērtībā, ko nodrošina "OMD", "Delfi", "Httpool" un "DDB Latvia". Viss Baltijas Startup zīmolu tops tiks publicēts 3.oktobrī balticbrands.eu.
"Izvērtējot šogad topam iesniegtos startup uzņēmumu pieteikumus, redzams, ka uzņēmumu spektrs ir dažāds, lai gan nākotnē vēlētos redzēt lielāku startup atsaucību, novērojams, ka liela daļa uzņēmumu jau no pirmās dienas domā starptautiski, lai pakalpojumus piedāvātu pēc iespējas plašākam klientu lokam. Tāpat prieks, ka šogad pirmo reizi topā startup uzņēmumi tiek vērtēti Baltijas mērogā," atzīmē IT uzņēmuma "Accenture" vadītājs Latvijā Maksims Jegorovs.
"Baltijas Startup zīmolu tops" tiek veidots, sadarbojoties "DDB Consulting" un galvenajam partnerim – "Accenture Latvia". Tas ir vienīgais šāda veida tops Baltijā un Baltijas mērogā tiek veidots pirmo reizi. Topa mērķis ir atklāt un popularizēt jaunos un daudzsološos Baltijas zīmolus.
Startup zīmolu tops ir daļa no "Baltijas Zīmolu topa 2019", kas iepriekš ar nosaukumu "Latvijas Mīlētāko zīmolu tops" tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā.