Foto: Reuters/Scanpix
Kompānijas "Kaspersky" pētnieki ir konstatējuši "Trojas zirga" veida lietotni, kas terorizē lietotājus ar nelūgtām reklāmām un veicina tiešsaistes iepirkšanās lietotņu instalēšanu, tādējādi piemuļķojot gan lietotājus, gan reklāmdevējus.

Šī ļaunlietotne slepus no ierīces īpašnieka apmeklē viedtālruņu lietotņu veikalus, lejupielādē un palaiž lietotnes, kā arī lietotāja vārdā atstāj viltus atsauksmes.

Kā uzsver uzņēmumā, tā kā veikalos sākas ziemas izpārdošanas, gan lietotājiem, gan zīmoliem ir jābūt piesardzīgiem. Izvēloties veikalus, lietotāji lielā mērā paļaujas uz atsauksmēm, savukārt mazumtirgotāji palielina pārdošanas veicināšanas un reklāmas budžetu. Izrādās, ka ne vieni, ne otri nedrīkst pilnīgi uzticēties internetā redzamajam, jo jauna Trojas zirga veida lietotne paaugstina populāru iepirkšanās lietotņu vērtējumu un instalāciju skaitu, kā arī izplata neskaitāmas reklāmas, kas var aizkaitināt lietotājus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!