Mākslīgais intelekts ir iespēja uzņēmumiem gūt dažādas priekšrocības, kā arī uzlabot to konkurētspēju. Jau šodien mākslīgā intelekta pamatā esošās tehnoloģijas veicina produktu un pakalpojumu attīstību, un ir sagaidāms, ka arī nākotnē šīs tehnoloģijas aktīvi sekmēs inovāciju jaunu produktu, pakalpojumu un biznesa modeļu radīšanā, informē auditorkompānija "KPMG".
Lai noskaidrotu, kas mākslīgā intelekta un automatizācijas ieviešanas jomā pašlaik notiek lielos uzņēmumos, 2019. gadā "KPMG" veica pētījumu "Enterprise AI Adoption Study", kura ietvaros tika intervēti 30 pasaulē lielāko uzņēmumu augstākās vadības pārstāvji, kā arī veikti sekundāri pētījumi par darba sludinājumiem šajā nozarē un mākslīgā intelekta atspoguļojumu medijos. Apkopojot svarīgāko intervijās pausto informāciju, kā arī darbā gūtās atziņas, portāls "Delfi" piedāvā aplūkot astoņas galvenās tendences mākslīgā intelekta jomā.
#1 Strauja pāreja no eksperimentālām uz praktiskām tehnoloģijām