Foto: Publicitātes foto
Pērn, salīdzinot ar 2018. gadu, mobilo sakaru operatora "Bite" lielo biznesa klientu skaits palielinājies par 40%. To lielākoties veicinājusi lielo uzņēmumu, organizāciju un valsts iestāžu vēlme saņemt visus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) un mobilo sakaru pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja. Līdztekus lielo klientu skaita pieaugumam, "Bites" integrēto pakalpojumu koncepta "OneIT" apgrozījums pērnā gada laikā audzis par 16%.

Aizvien palielinoties pieprasījumam pēc integrētiem IKT pakalpojumiem, 2018. gadā, pēc "Bites" un "Latnet" apvienošanās, uzņēmumā tika izstrādāts integrēto pakalpojumu koncepts "OneIT". Tas ietver, piemēram, mobilo un fiksēto telefoniju, "Viedā zvanu pārvaldnieka" pakalpojumu, serveru administrēšanu, datortīklu un IT risinājumu apkalpošanu, kā arī tehniskās palīdzības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī u.c. pakalpojumus.

Šī gada "OneIT" koncepta apgrozījums ir audzis par 16%. To lielākoties ietekmējusi klientu nepieciešamība saņemt visus pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja, tādā veidā optimizējot izmaksas, uzlabojot darba efektivitāti, kā arī iegūstot iespēju ātrāk konstatēt un risināt problēmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!