Aizvien palielinoties pieprasījumam pēc integrētiem IKT pakalpojumiem, 2018. gadā, pēc "Bites" un "Latnet" apvienošanās, uzņēmumā tika izstrādāts integrēto pakalpojumu koncepts "OneIT". Tas ietver, piemēram, mobilo un fiksēto telefoniju, "Viedā zvanu pārvaldnieka" pakalpojumu, serveru administrēšanu, datortīklu un IT risinājumu apkalpošanu, kā arī tehniskās palīdzības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī u.c. pakalpojumus.
Šī gada "OneIT" koncepta apgrozījums ir audzis par 16%. To lielākoties ietekmējusi klientu nepieciešamība saņemt visus pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja, tādā veidā optimizējot izmaksas, uzlabojot darba efektivitāti, kā arī iegūstot iespēju ātrāk konstatēt un risināt problēmas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit