suns tv
Foto: Shutterstock
Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums "Tet" pērn ievērojami kāpinājis apgrozījumu, panākumu uzskaitījumā uzsverot, ka izaugsmi piedzīvojusi "Shortcut" lietotne, kam 2019. gada izskaņā bijis divas reizes lielāks klientu skaits nekā 2018. gadā.

Kompānijā skaidro, ka lietotnes panākumi sasniegti, "saglabājot līderību Latvijas un arī pasaules straumēšanas pakalpojumu vidū, tostarp apsteidzot vienu no pasaulē zināmākajiem zīmoliem "Netflix"".

"Netflix" datus par auditoriju atsevišķās valstīs nepublisko. Kā portālam "Delfi" paskaidroja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un korporatīvās daļas direktore Lāsma Trofimova, tad par pamatu šādām aplēsēm ņemts aģentūras RAIT pētījums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!