Mobilo sakaru operators "Tele2" būtiski samazinās reklāmas izvietošanu "Facebook", "Instagram", "Google" un "YouTube", novirzot to Latvijas medijiem, lai ārkārtas situācijas laikā stiprinātu vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem.
"Pašreizējā situācijā ir svarīgi stiprināt vietējos medijus, kuru darbību būtiski ietekmē sarūkošais reklāmdevēju skaits, tādēļ pārskatījām "Tele2" reklāmas budžetu, novirzot to vairāk Latvijas medijiem. Ceru, ka šis lēmums palīdzēs medijiem, lai tie spētu turpināt svarīgo darbu, kuru šobrīd veic, lai sabiedrībai būtu pieejama plaša un kvalitatīva informācija par aktualitātēm Latvijā un pasaulē," portālam "Delfi" sacīja "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Saskaņā ar "Kantar" datiem "Tele2" aizvadītajā gadā bija TOP3 lielākais reklāmdevējs Latvijā un lielākais IT un telekomunikāciju nozarē.
"Tele2" klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. "Tele2" nodrošina vidēji ātrāko mobilo internetu Latvijā un 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju, norāda uzņēmumā.