"SK ID Solutions" Latvijas filiāles vadītāja Sanita Meijere norādīja, ka trešdien, 15.aprīlī, no pulksten 11.18 līdz 23 bija pārtraukumi "Smart-ID" darbībā. Pārtraukumus radīja problēmas ar datubāzi, tādējādi traucējot "Smart-ID" pakalpojuma izmantošanu.
Viņa atzīmēja, ka "SK ID Solutions" komanda visu dienu strādāja, lai noskaidrotu problēmas cēloni, maksimāli nodrošinātu pieprasījumu apstrādi arī zemas veiktspējas vidē un rastu risinājumu darbības atjaunošanai pilnā apmērā.
No pulksten 22.07, ieviesto izmaiņu rezultātā, "Smart-ID" darbība tika pilnībā atjaunota, tādējādi nodrošinot piekļuvi internetbankai un e-pakalpojumiem. Tajā pašā laikā dažiem individuālajiem klientiem problēmas ar "Smart-ID" izmantošanu joprojām saglabājās.
"Visu nakti "Smart-ID" strādāja ierastajā režīmā," pauda Meijere.
Jau ziņots, ka Igaunijas uzņēmums "SK ID Solutions" risinājumu "Smart-ID" prezentēja 2017. gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.
No 2018. gada novembra "Smart-ID" digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas "eIDAS" regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam un to ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.