Delfi foto misc. - 76107
Foto: Jan Baborak/ Unsplash
Gudri izvēlētu un atbilstošu haštagu pielietošana ir daļa no veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas, kas var palīdzēt sasniegt plašāku auditoriju, līdz ar to arī iegūt vairāk klientu. Šī nu jau pašsaprotamā simbola rašanās stāsts un izmantošanas specifika var palīdzēt apjaust, kā to vislabāk integrēt sava uzņēmuma komunikācijā ar pašreizējiem un potenciālajiem klientiem, lai tas būtu ne vien "reklāmiski", bet arī jēgpilni.

Vēsturiski "#" simbols – mūsdienās dēvēts arī par tēmturi, birku, atsauces tagu un oktotorpu – pielietots plašam mērķu spektram. Tas bijis gan kārtas numura apzīmējums, gan svara mērvienības mārciņas saīsinājums, savukārt pie sociālo mediju lietotājiem šis simbols nonāca 2007. gadā, kad sociālo tehnoloģiju eksperts Kriss Mesina tviterī izplatīja aicinājumu izmantot haštagu kā dažādas kopienas vienojošu elementu vai kopīgas sarunas tēmas pieteikumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!