"Līdz ar kopējo e-komercijas izaugsmi esam "restartējuši" arī "Xnet" – mums ir ne tikai jauns zīmola stāsts, bet arī idejas un attīstības virzieni, kā kļūt konkurētspējīgākiem. Nākotnē vēlamies būt kas vairāk par "viens no". Gribam būt pieejamāki, oriģinālāki un ātrāki. Mūsu lielā ambīcija ir ātrākās piegādes tirgū, ko plānojam panākt, attīstot savu noliktavu", stāsta interneta veikala "Xnet" vadītājs Edgars Ejubs.
"Xnet" jaunā biznesa stratēģija paredz, ka investīcijas galvenokārt tiks novirzītas trīs attīstības virzienos – ātrākām un lētākām piegādēm, interneta veikala darbības uzlabošanai un jaunu sadarbības partneru piesaistei. Jaunā stratēģija veidota, balstoties uz uzņēmuma zināšanām par pircēju paradumiem, kas liecina, ka pircēji visbiežāk iepirkšanos internetā pārtrauc neērtas un pārāk ilgas iepirkšanās, lēnu un dārgu piegāžu, kā arī nespējas atrast meklēto dēļ.
Tāpat plānots, ka drīzumā darbību uzsāks arī pirmais "Xnet" klātienes preču saņemšanas punkts. Tajā pircējiem būs iespēja gan izņemt internetā pasūtīto, gan apskatīt un iegādāties populārākās preces no "Xnet" piedāvājuma, kā arī konsultēties ar veikala personālu, kurš palīdzēs atrast meklēto.
"Mēs zinām, kas šobrīd ir aktuāls un pieprasīts. Tā, piemēram, pavasarī novērojām lielu pieprasījumu pēc sporta, mājas un dārza instrumentiem, ko vasarā nomainīja elektrisko skrejriteņu popularitāte. Arī turpmāk izmantosim savas zināšanas par klientu vēlmēm, lai ierasto interneta veikalu piedāvājumu papildinātu arī ar precēm, kas parasti lielajos interneta veikalos nav pieejamas. Mēs ceram, ka ar uzlabotu pieeju biznesam, spēsim līdzināties pasaules e-komercijas gigantiem, " pauž Ejubs.
Jaunā "Xnet" vizuālā identitāte veidota tā, lai to pamanītu jau esošie klienti un lai tā uzrunātu arī potenciālos pircējus, zīmolam izceļoties piesātinātajā e-komercijas tirgū. Jaunā identitāte jau integrēta interneta veikala vietnē.
"Xnet" savu darbību uzsāka 2002. gadā un ir viens no pirmajiem interneta veikaliem Latvijā.