"Līdz ar kopējo e-komercijas izaugsmi esam "restartējuši" arī "Xnet" – mums ir ne tikai jauns zīmola stāsts, bet arī idejas un attīstības virzieni, kā kļūt konkurētspējīgākiem. Nākotnē vēlamies būt kas vairāk par "viens no". Gribam būt pieejamāki, oriģinālāki un ātrāki. Mūsu lielā ambīcija ir ātrākās piegādes tirgū, ko plānojam panākt, attīstot savu noliktavu", stāsta interneta veikala "Xnet" vadītājs Edgars Ejubs.
"Xnet" jaunā biznesa stratēģija paredz, ka investīcijas galvenokārt tiks novirzītas trīs attīstības virzienos – ātrākām un lētākām piegādēm, interneta veikala darbības uzlabošanai un jaunu sadarbības partneru piesaistei. Jaunā stratēģija veidota, balstoties uz uzņēmuma zināšanām par pircēju paradumiem, kas liecina, ka pircēji visbiežāk iepirkšanos internetā pārtrauc neērtas un pārāk ilgas iepirkšanās, lēnu un dārgu piegāžu, kā arī nespējas atrast meklēto dēļ.