Foto: Picjumbo

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina patērētājus rūpīgi izvērtēt nepieciešamību iegādāties preces no interneta veikala "www.proffit.lv".

Pēdējo mēnešu laikā PTAC ir vērsies liels skaits patērētāju ar lūgumu pēc palīdzības situācijās, kad interneta veikals nepiegādā preces un ilgstoši neatmaksā par tām samaksāto naudu, informēja PTAC pārstāve Sanita Gertmane.

Saņemot patērētāju lūgumus pēc palīdzības, PTAC ir secinājis, ka daudzi patērētāji, kuri ir iegādājušies preces interneta veikalā "www.proffit.lv", ir nonākuši līdzīgā situācijā. Sākotnēji pasūtītā prece netiek piegādāta mājaslapā solītajā termiņā. Tikai pēc saziņas ar komersantu patērētājs uzzina, ka piegāde kavēsies dažādu iemeslu dēļ, piemēram - piegādātāja problēmu dēļ, prece joprojām atrodas transfērā vai arī tā kavējas uz robežas. Kad pēc vairākkārtīgiem piegādes termiņa pagarinājumiem patērētājs vēlas atgūt par preci samaksāto naudu - tiek solīts atmaksāt naudu konkrētā laikā, bet termiņi tiek vairākkārtīgi pagarināti. Tikai pēc patērētāja vēršanās PTAC, komersants vairākos gadījumos ir veicis atmaksu par nepiegādāto preci.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!