2020. gada sākumā Latvijā internetu lietoja 99,9% uzņēmumu, un 62,6% no tiem bija sava tīmekļa vietne, tai skaitā 94,1% lielo uzņēmumu, 81% vidējo un 58,4% mazo, liecina Centrālās statistikas pārvaldes ikgadējā aptauja par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) lietošanu un e-komerciju uzņēmumos.
Viens no e-komercijas attīstību raksturojošiem rādītājiem ir uzņēmumu īpatsvars, kas preces vai pakalpojumus pārdod internetā vai citos datortīklos. 2019. gadā, salīdzinot ar 2018. gadu, šis rādītājs pieauga par 1,7 procentpunktiem, sasniedzot 15,5%. Vislielākais pieaugums bija lielo uzņēmumu grupā – par 5,4 procentpunktiem, sasniedzot 40,5%. Vidējo un mazo uzņēmumu grupā preces vai pakalpojumus internetā pārdeva 20,8% vidējo un 13,7% mazo uzņēmumu (pieaugums attiecīgi par 4,0 un 1,1 procentpunktu).
Gada sākumā, pirms valstī tika noteikta ārkārtējā situācija saistībā ar Covid-19, 74,7 % uzņēmumu visus vai daļu darbinieku nodrošināja ar portatīvajām ierīcēm mobilā interneta lietošanai, un tas ir par 12,8 procentpunktiem vairāk nekā 2019. gadā. Mazo uzņēmumu grupā, salīdzinot ar 2019. gadu, šis rādītājs pieauga par 13,6 procentpunktiem, bet vidējo un lielo uzņēmumu grupā – attiecīgi par 9,7 un 3,4 procentpunktiem. Darba vajadzībām internetu lietoja 44,4% no visiem uzņēmumu darbiniekiem, bet 24,1% darbinieku uzņēmums nodrošināja portatīvās ierīces mobilā interneta lietošanai.