"Corebook" izveidotāji. No kreisās: Aigars Āboltiņš, Jānis Vērzemnieks, Maksims Kušnarevs
Foto: Publicitātes foto

Latvijā izveidotais digitālo zīmola vadlīniju rīks "Corebook" uzņemts Kalifornijas "500 Sartups" jaunuzņēmumu akseleratora Eiropas apakšprogrammā "500 Georgia Batch 2", liecina jaunuzņēmuma sniegtā informācija.

Tā ir septiņu mēnešu akselerācijas programma, kas palīdz jaunuzņēmumiem palašināties reģionāli un globāli. Ņemot vērā pasaules situāciju, programma notiek attālināti, un tā sākās novembrī.

Lai komunicētu zīmola stratēģijas, vizuālās un skaņu identitātes vadlīnijas, "Corebook" platformu šobrīd izmanto, piemēram, auto zīmols "Opel", skaļruņu kompānija "Monitor Audio", kā arī "McCann London", infomē jaunuzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!