Latvijā izveidotais digitālo zīmola vadlīniju rīks "Corebook" uzņemts Kalifornijas "500 Sartups" jaunuzņēmumu akseleratora Eiropas apakšprogrammā "500 Georgia Batch 2", liecina jaunuzņēmuma sniegtā informācija.
Tā ir septiņu mēnešu akselerācijas programma, kas palīdz jaunuzņēmumiem palašināties reģionāli un globāli. Ņemot vērā pasaules situāciju, programma notiek attālināti, un tā sākās novembrī.
Lai komunicētu zīmola stratēģijas, vizuālās un skaņu identitātes vadlīnijas, "Corebook" platformu šobrīd izmanto, piemēram, auto zīmols "Opel", skaļruņu kompānija "Monitor Audio", kā arī "McCann London", infomē jaunuzņēmums.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit