Ziņas, ka uzņēmums plāno ieiet biržā, izskanēja oktobra sākumā, bet kompānija par šiem plāniem paziņoja vēlāk. 2020. gada sākumā uzņēmums piesaistīja finansējumu 150 miljonu dolāru apmērā no riska kapitāla kompānijas "Andreessen Horowitz". Tobrīd "Roblox" vērtība tika lēsta 4 miljardu dolāru apmērā.
Kompānijas publicētie dokumenti liecina, ka kopš 2004. gada, kad uzņēmums dibināts, tas vēl nav guvis peļņu. 2018. gadā tā zaudējumi sasniedza 97,2 miljonus dolāru, bet 2019. gadā – 86 miljonus dolāru. Arī šā gada spēlētāju skaita pieaugums nav uzlabojis situāciju, un šā gada deviņos mēnešos zaudējumi sasnieguši 203,2 miljonus dolāru.
Kopējie "Roblox" ienākumi šā gada deviņos mēnešos sasnieguši 589 miljonus dolāru, kas ir par 68% vairāk nekā pērn, kad uzņēmums nopelnīja 349,9 miljonus dolāru.
"Roblox" kopējais aktīvo lietotāju skaits septembra beigās sasniedzis 31,1 miljonu, kas ir par 82% vairāk nekā pirms gada.
Tiesa gan, kompānijas pārstāvji neprognozē, ka nākotnē šāds aktivitātes līmenis saglabāsies, un nākamajos periodos izaugsmes rādītājs varētu bremzēties.
Lietotāju skaita pieaugumu viennozīmīgi ietekmē Covid-19 pandēmija, jo bērniem nākas vairāk laika pavadīt mājās un meklēt veidus, kā izklaidēties.
25% "Roblox" spēlētāju vecums nepārsniedz deviņu gadu vecumu, savukārt 29% spēlētāju ir vecumā no 9 līdz 12 gadiem.