Tet čatbots Anete
Foto: Publicitātes attēli

Uzņēmums "Tet" ir spēris nākamo soli mākslīgā intelekta tehnoloģiju attīstībā, noslēdzot balss sintēzes jeb robota balss projektu. Pateicoties šim projektam, kas prasījis gadu, "Tet" virtuālā asistente "Anete" tagad varēs atbildēt uz klientu jautājumiem ne tikai rakstiskā veidā, bet arī sarunājoties – sākumā vēršoties pie klientiem ar personalizētājiem atgādinājumiem un vēlāk arī uzturot pilnvērtīgu sarunu.

"Tet" izmantos balss sintēzes tehnoloģiju gan savām vajadzībām, gan piedāvās citiem uzņēmumiem.

"Viens nozīmīgs vērienīgā balss sintēzes projekta posms ir noslēdzies, un mēs varam virzīties uz priekšu, izmantojot jaunākās mākslīgā intelekta tehnoloģijas biznesa procesu uzlabošanai. Mūsu iekšējie dati liecina par to, ka digitāli apkalpoto klientu skaits palielinās katru gadu. Šogad jau divas trešdaļas "Tet" klientu tika apkalpoti ar digitālo kanālu palīdzību, salīdzinot gadu iepriekš – 45%, un trešdaļu no tiem apkalpoja tieši mūsu virtuālā asistente "Anete". Balss sintēzes projekts palīdzēs uzlabot apkalpošanas kvalitāti, personalizējot komunikāciju ar klientiem," stāsta "Tet" mākslīgā intelekta pakalpojumu vadītāja Inese Zariņa.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!