Delfi foto misc. - 77521
Foto: Publicitātes foto

Mobilo sakaru operatora "Tele2" kopējais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājies par 2,5%, salīdzinot ar 2019. gadu, un bijis 135,8 milj. eiro. Savukārt mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%, informē uzņēmums.

Uzņēmumā norāda, ka izdevies uzlabot visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) par 6,7%, sasniedzot 53 milj. eiro.

"Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta," saka "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. "Lai arī redzam pakalpojumu grupas, kurās ieņēmumi ir būtiski samazinājušies, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību," piebilst vadītājs.

Kā atzīst uzņēmumā, aizvadītā gada aktuālākie notikumi un izaicinājumi kopumā lielākoties ir saistīti ar Covid-19 izraisītajiem ierobežojumiem un tā sekām.

"Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieviesām elektronisko līgumu, klientu identifikāciju ar Smart-ID, kā arī nodrošinājām produktu piegādi ne tikai ar kurjeru uz pakomātiem, bet arī "Tele2" klientu centrus izveidojām par pick-up punktiem, lai klienti spētu ērtāk saņemt internetā pasūtīto preci. Daudzi no šiem projektiem bija mūsu plānos, taču pandēmijas laikā to loma būtiski pieauga un tie kļuva par prioritārajiem," norāda Vancovičs.

Runājot par šo gadu, Vancovičs prognozē, ka nozarē turpināsies asa konkurence. Mobilo sakaru operatori izmanto atšķirīgas biznesa stratēģijas un pieejas klientu piesaistē. Nozari ietekmēs demogrāfiskā situācija valstī, jo Latvijas iedzīvotāju un līdz ar to arī klientu skaits samazinās: "Iepriekš šo demogrāfisko aspektu daļēji līdzsvaroja tūrisma un ceļošanas industrija, kas šobrīd piedzīvo būtisku kritumu. Tādēļ operatori šogad centīsies radīt jaunus produktus un meklēt arī jaunus biznesus, kuros ienākt un nostiprināt pozīcijas. Taču no operatoru savstarpējās konkurences ieguvēji noteikti būs klienti, turpinot izdevīgi saņemt kvalitatīvus mobilos sakaru pakalpojumus."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!