Mobilo sakaru operatora "Tele2" kopējais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājies par 2,5%, salīdzinot ar 2019. gadu, un bijis 135,8 milj. eiro. Savukārt mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%, informē uzņēmums.
Uzņēmumā norāda, ka izdevies uzlabot visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) par 6,7%, sasniedzot 53 milj. eiro.
"Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta," saka "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. "Lai arī redzam pakalpojumu grupas, kurās ieņēmumi ir būtiski samazinājušies, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību," piebilst vadītājs.