Kopš pagājušā gada pavasara platformai "Marketplace" Baltijas mērogā pievienojušies 2000 pārdevēju, tādējādi savu darbību pārceļot vai arī paplašinot e-komercijas segmentā, liecina "220.lv" apkopotā informācija.
"220.lv", kas ir daļa no Baltijas uzņēmuma "Pigu Grupas", izveidotā tirdzniecības platforma "Marketplace" ir analogs risinājums starptautisko tirgus spēlētāju piedāvātajām iespējām, kur tirgotāji jau esošu e-komercijas vidi var izmantot savu preču tirdzniecībai, tādējādi ietaupot investīcijas, kas nepieciešamas jauna e-veikala attīstībai.
Kā norāda "Marketplace" tirdzniecības platformas vadītājs Raimondas Žilēnas, raugoties no "Marketplace" pozīcijām, 2020. gads bijis daudz veiksmīgāks nekā sākotnēji gaidīts, un pandēmijas šķietami sarežģītos izaicinājumus izdevies pārvērst iespējās. "To, ka šis risinājums ir bijis veiksmīgs, pierāda gan ziemas periodā, īpaši Ziemassvētkos, ļoti strauji augošie pārdošanas apjomi, gan jauno tirgotāju pieteikumu skaits. Šī abpusēji veiksmīgā sadarbība ir ļāvusi augt gan mums, palielinot pārdošanas apjomus, tiem pārsniedzot sākotnējās prognozes, gan uzņēmējiem, kas pievienojās, nodrošinot tiem visas Baltijas klientu plūsmu, klientu servisu, loģistikas risinājumus, kā arī iesaisti mārketinga aktivitātēs," viņš komentē.
Šobrīd "220.lv Marketplace" ir pievienojušies vairāk nekā 550 jauni veikali Latvijā, kuru vidū ir tādi zīmoli kā "Danija", "Vero Moda", "Puma", "Branchess", "Jack&Jones", "Paulmann", "Diamond Sky" un citi.
Patlaban "Marketplace" platformā pieejami aptuveni 5000 zīmolu un 550 000 preču. Šie skaitļi ir ģenerējuši "Marketplace" tirgotāju pārdošanas apjomus 10 miljonu eiro vērtībā.
"Pigu Grupai" pieder tiešsaistes veikals "220.lv" Latvijā, "Pigu.lt" Lietuvā un "Kaup24.ee" Igaunijā. 2019.gadā uzņēmums izveidoja tirdzniecības platformu "Marketplace", kas darbojas visās trīs Baltijas valstīs, nodrošinot tiešsaistes tirdzniecības centra funkciju.